Ce faci daca nu te ajuta sampoanele impotriva matretii?

Pot sa afirm ca, in sfarsit, am scapat si eu de problema matretii, care, la un moment dat, pur si simplu ma dispera, pentru ca este, sincer, foarte neplacut si neestetic. Incercasem o multime de solutii, sincer, incepand cu cele traditionale si terminand cu sampoane scumpe, care, pur si simplu, nu-si faceau efectul sau daca si-l faceau era de scurta durata, astfel, ajunsesem, pur si simplu, in culmea disperarii, cu o multime de sticlute de sampon in baie, dar nici un rezultat incurajator.

Am ajuns sa ma plang unei prietene intr-un din zile si tot de la ea am primit o recomandare sa incerc un sampon Fudge. L-am gasit online, l-am comandat, l-am primit in cateva zile si, desigur, eram nerabdatoare sa-l incerc, deoarece, sincer, eu nu sunt genul care sa cred in minuni. Insa, spre marea mea suprindere, dupa cateva spalari, acest sampon Fudge isi facuse efectul, nu mai era urma de matreata in parul meu. Tocmai de aceea, dragelor, am decis sa impartasesc cu voi despre aceasta placuta si surprinzatoare experienta a mea. Acest Sampon Fudge pe care mi-l comandasem, este un sampon special impotriva matretii, are extract de mentol, mesteacan si ulei din seminte de grapefruit. Se aplica ca orice sampon normal, se maseaza usor scalpul, dupa care se clateste cu apa din abundenta.

Dupa cum ziceam, dupa cateva spalari, la mine isi facuse efectul necesar si nu mai aveam nicio urma de matreata in par. Sincer, nu pot sa-mi explic de ce alte produse si sampoane nu-si facusera efectul, dar va recomand cu el mare drag sa incercati acest sampon Fudge, il puteti comanda online si eu sper sa va fie de folos cum a fost si pentru mine. Cei de la Fudge au o gama intreaga de produse faine, nu ezitati sa incercati din ele.

No comments:

Post a Comment