Importanta muzicii

Primul lucru pe care il fac dimineata, atunci cand deschid laptopul, este sa imi aleg o melodie preferata cu care sa imi incep ziua; de asemenea, seara, inainte de culcare imi place sa adorm pe acoduri muzicale, in special instrumenatala. Pe parcursul zilei, fie ca lucrez sau mananc, merg la jogging sau citesc o carte, muzica este prietenul meu, care sa insoteste neincetat. Probabil nu sunt singura.

Atunci cand merg cu metroul vad peste tot in jurul meu tineri cu castile in urechi, care parca sunt transpusi intr-o alta lume...departe de zgomotul metroului si de agitatia orasului. M-am intrebat deseori de ce muzica ocupa un loc atat de important in viata mea, desi nu stiu sa cant la vreun instrument si nici nu ma consider o persoana cu o voce exceptionala...daca m-ar ruga cineva sa cant solo, cu siguranta as refuza. Insa, muzica are un farmec aparte; in primul rand, consider ca te ajuta sa iti exprimi sentimentele mai bine. Deseori am ascultat cantece care se potriveau starii mele de spirit, desi eram in vale sau pe deal. Personal, ma ajuta sa vad viata mai in roz, atunci cand este doar gri. Atunci cand ascult o melodie meditez si doar ma gandesc la viitorul meu, la idealurile mele in viata sau la scopul meu. De asemenea, intr-o relatie cred ca muzica este primordiala. Am observat ca melodiile romantice starnesc sentimente mai profunde, conversatii mai serioase… Probabil majoritatea persoanelor considera ca muzica este importanta, dar multi nu stiu sa o aleaga.

Avem o gama atat de variata de genuri si sunt de acord ca oamenii sunt diferiti si gusturile difera. Mi s-a intamplat de multe ori sa stau in metrou langa cineva cu castile in urechi, dar probabil se auzea pe o raza de 1 km muzica ce rasuna asurzitor. Pe langa toate beneficiile pe care le aduce muzica, cred ca exista si un revers. Nu tot ceea ce se gaseste pe piata este si bun, de aceea noi trebuie sa avem discernamant in a face o alegere buna si benefica pentru starea noastra. Consider ca muzica te poate ridica din deznadejde, dar te poate si dobori. Depinde de fiecare sa faca alegerea potrivita in functie de starea sufleteasca si de preferinte!

No comments:

Post a Comment