A face SEO inseamna a urma doua directii, in egala masura: regulile impuse de motoarele de
cautare si interesul sau preferintele vizitatorilor site-ului tau.
SEO inseamna continut de calitate, insa continut orientat catre internaut si catre ceea ce cer
motoarele de cautare la nivel de reguli de redactare (cuvinte cheie targhetate, linking intern
corect realizat, anchor text natural etc.).
Desi se vorbeste tot mai mult despre naturalete in SEO, nu trebuie omis nici faptul ca un
continut banal, neinteresant, fara o structura orientata SEO nu aduce sanse de reusita,
cand vine vorba de vizibilitate in prima pagina a celor mai importante motoare de cautare.
Naturaletea nu face referire la a scrie absolut orice doar pentru a avea continut stufos.
Naturaletea se refera la a dezvolta un continut web de calitate, deloc fortat (cuvintele cheie
vizate sa se regaseaca in continut intr-o maniera naturala, cursiva si explicita), care sa vina de
la sine si care, inainte de toate, sa fie original.
Un proiect web trebuie gandit in detaliu, inca din faza de conceptie, astfel incat sa fie corect
din punct de vedere SEO si sa respecte internautul, oferindu-i acestuia exact informatiile /
serviciile / produsele de care are nevoie.
Un proiect web bine gandit este un proiect web care se adreseaza internautului prin
intermediul unui continut SEO, autentic, pe intelesul sau si explicit (aspect care trebuie
identificat inca din primele randuri de continut publicat intr-un site). Structura unui site
trebuie sa fie una simpla, informatiile trebuie gasite cu usurinta, navigarea in site trebuie
sa fie usoara si rapida, pentru ca vizitatorii site-ului sa gaseasca in timp util ceea ce cauta.
Aceste aspecte se regasesc si in tot ceea ce inseamna continut orientat SEO, catre „nevoile”
robotilor Google.
Daca ne ghidam dupa cele anterior mentionate, este absolut simplu sa faci continut orientat
catre internaut si catre motoarele de cautare, in acelasi timp.
SEO si continut SEO inseamna mai mult decat tehnica, inseamna implicare si intelegerea
nevoilor consumatorului, personalizare si originalitate. Plecand de la aceste informatii,
putem afirma ca un site SEO este un site care se adreseaza / raspunde internautilor si
nevoilor acestora prin intermediul unor informatii originale / autentice, pe care si Google le
va inregistra la adevarata valoare si in baza lor va clasa site-ul in primele rezultate web.
Nu exista „fac SEO pentru vizitatorii site-ului meu sau pentru Google”. Exista doar tehnici
SEO simple, care au acelasi impact, pozitiv, si la nivelul internautilor, si la nivelul motoarelor
de cautare.
In general, pentru o campanie de optimizare a unui site (indiferent ca vorbim despre un site
de prezentare sau solutie e-commerce) se apeleaza la servicii SEO realizate de catre agentii
de marketing online, intrucat dispun de expertiza in e-marketing.
O agentie de marketing lucreaza cu cele mai actuale proceduri si tehnici de optimizare
SEO iar practicile de optimizare sunt actualizate periodic conform ultimelor update-uri de
altgorim Google.
No comments:
Post a Comment