Perioadele cu reduceri, cum ar fi cele din preajma sarbatorilor sau mai nou adoptatul Black Friday reprezinta un adevarat indicator pentru preferintele romanilor cand vine vorba de achizitii de electrocasnice. Asa s-a intamplat si cu ocazia celui mai recent Black Friday, cand romanii au achizitionat intr-o proportile covarsitoare electrocasnice, in topul vanzarilor situandu-se televizoarele. Oferta de televizoare de la www.rombiz.ro, foarte completa si atractiva, a fost una dintre cele mai accesate, la fel ca si ofertele celor mai mari retaileri de electrocasnice din Romania.
Pe primul loc in topurile preferintelor acestora s-au situat televizoarele cu ecran LED, al caror pret le-a facut sa fie deosebit de atractive. De asemenea, cei mai multi dintre romani s-au orientat catre echipamente smart TV, cu acces la internet si functii noi si moderne si chiar daca modelele achizitionate nu au fost neaparat varfurile de linie, tendinta catre echipamente mai performante a fost una foarte clara.
Comenzi s-au inregistrat si la echipamentele cu tehnologie 4K (Ultra HD), insa fiind vorba despre un segment de pret care chiar si redus nu este accesibil oricarui buget, vanzarile au fost sensibil mai mici.
In acest moment, cel mai accesibil segment de preturi pe piata de TV din Romania ramane cel al televizoarelor cu ecran LCD, care desi au performante scazute fata de ultimele modele hi-tech disponibile in acest moment, au preturi adecvate veniturilor romanilor si puterii de cumparare a acestora.
Urmatorul segment din punct de vedere al preturilor, dar si preferatul romanilor, este cel al echipamentelor LED, practic tot display-uri cu cristale lichide numai ca diferite prin sursa iluminarii, in acest din urma caz fiind vorba de diode emitatoare de lumina (led-uri). Cele mai noi aparitii de pe piata TV, televizoarele 4K sau cele beneficiind de tehnologia OLED sunt inca pe un segment de pret inaccesibil majoritatii romanilor.
No comments:
Post a Comment