Atentie la neatentie!

Am intrat de multe ori pe site-urile cu anunturi. Uneori doar pentru a-mi face o idee despre anumite produse pe care voiam sa le achizitionez, insa pentru care nu eram dispusa sa platesc pretul din magazin, alteori chitita pe un anumit produs, insa nu ceva de o importanta majora.

Un site de anunturi gratuite trebuie sa iti ofere tie ca si cumparator posibilitatea de a raporta un anunt fals si de a-l sanctiona pe utilizatorul ce a pus un astfel de anunt. Mi s-a intamplat sa trec printr-o experienta nesatisfacatoare, in urma achizitionarii unei baterii pentru telefonul mobil. La locul intalnirii a mers un amic de al meu, pentru ca eu nu puteam ajunge, vanzatorul i-a inmanat bateria, el banii. Ceea ce parea a fi o tranzactie incheiata cu succes s-a dovedit a fi ceva ce urma sa imi dea ceva batai de cap. De ce? Pentru ca imaginea postata de acel vanzator pe site-ul de anunturi s-a dovedit a fi falsa. Ceea ce el i-a inmanat amicului meu era ceva cu totul diferit fata de ceea ce prezentase pe site. In momentul in care am sunat pentru a incerca sa ajung la o intelegere cu el mi s-a inchis telefonul in nas. In acel moment mi-a fost clar ca am fost, pe romaneste, “tepuita”. Le-am scris pe adresa de e-mail a site-ului, un fel de plangere, sesizare, insa nu a fost luata nicio masura impotriva acelui utilizator, ceea ce mi s-a parut a fi o lipsa totala de respect fata de mine, ca si client. Asa ca, va sfatuiesc sa fiti foarte atenti atunci cand achizitionati ceva de pe un site cu anunturi.

Trebuie sa va documentati si daca site-ul respectiv este unul de incredere si sa nu va incredeti in oricine. Pe folosit.com aveti produsele puse pe categorii si la o prima verificare site-ul este de incredere.

No comments:

Post a Comment