Fii fashion indiferent de imprejurare

Cine ne poate spune care obiect vestimentar si care nu, este fashion? Da, poate ca marii designeri sunt in masura sa seteze anumite trenuduri, sa traseze anumite linii dupa care noi, restul, sa mergem, sa ne ghidam, dar in cele din urma, noi suntem cele care aleg ce anume ni se potriveste.

Recunosc, ma numar printre femeile pasionate de fashion. Nu ma ghidez neaparat dupa trenduri, desi le urmaresc, dar ceea ce conteaza pentru mine este ca un obiect vestimentar sa ma prinda, sa imi placa, sa imi reprezinte personalitatea. Nu ma feresc de combinatiile mai putin conventionale, desi pentru unele persoane a iesi tin tiparul clasic, este prea mult.

Nici cumparaturile nu mi le fac intotdeauna, intr-un mod clasic, intrand doar in magazine. Nu ma feresc sa achizitionez un anumit produs online, daca imi place, chiar daca nu stiu dinainte cum imi vine. Multe femei se feresc de shoppingul online, eu l-as recomanda, pentru ca in acest mod chiar econimisesc timp.

Nu ma feresc nici sa aleg produse mai extravagante si mai piperate ca pret. De ce? Pentru ca mi se pare o idee buna sa investesti in anumite produse statement, pentru a-ti pune tinuta in valoare. Nu trebuie sa iti cumperi o sumedenie de haine ieftine, care mai apoi sa zaca in dulap si sa deterioreze, ci poti investi intr-un singur produs, unul de calitate, mai deosebit, ca design. Imi plac si designeri romani si piesele vestimentare unicat, pentru ca ma fac sa ma simt speciala.

Stiu ca nimeni altcineva nu poarta ceea ce port eu avand un produs unicat. Indiferent ca este vorba de o iesire in oras sau de o simpla plimbare in parc, imi place sa fiu fashion. Nu pot arunca pe mine orice, tinuta e gandita cu ceva timp inainte si va recomand, doamnelor, sa iesiti din tipare si sa va gasiti propriul stil, un stil care sa va defineasca si care sa fie ca o carte de vizita atunci cand va faceti aparitia.

No comments:

Post a Comment